Tuesday, January 4, 2011

2010 Pergi...2011 Menjelma....

Assalamualaikum...ptame skali aku nk ucap kn slamat tahun baru kpade seme yg membace blog ni..hehe..blom tlambat lg kot..

hmm..kejap je kn..pejam celik da taun 2011 da..cpat beno taun 2010 berakhir..ini bermakne..aku da msuk sem 7 da..de stu sem je lg nk tamat kn first degree aku..

eh..kejap nye..da 5 taun ke aku duk maktab??? mcam xpcaye..hehe..
rase cam teruje nk keje..dpt duet sndiri..ble bli mcm2 yg aku nk..haha..

tp kn..bile da bis blaja nti..adakah aku masih lg akan jpe kawan2 klas aku nie???..huhu...
5 taun kot besame..ari2 n tiap mse tgk mke yg same je..tup2 xde..ish..xdapat aku nk byg kn nye nti..
kompom sedih..meletop..BOOMM!!!..huhuu..

tp ape kn daye..idop perlu d teruskn..

"Jalan Mesti ke Depan, Bukan ke Belakang"

Selamat Datang Tahun 2011

TEMBAK!!!

1 comment:

  1. 5thn dah kan?
    ase cam smlm baru kena intibiu nk msk mktb..haha
    tp apekah nsb kita strusnya?
    adakah kita akn trus posting atau ternanti2 cam snior kite?jeng3

    ReplyDelete